Megindult az agyunk

Megindult az agyunk
Ha tanácsra van szükséged vagy tanácsot tudsz adni, esetleg van valami jó ötleted, ha hallottál egy jó viccet, ha valami finomat főztél, ha írtál egy verset, ne habozz! Oszd meg velünk!

2009. november 18., szerda

Nevetni jó

Biztosan veled is megesett, hogy könnyesre nevetted magad valamin. Történt valami vicces otthon, a munkahelyeden vagy barátikörben, amin jót mulattatok? Vagy csak hallottál egy jó viccet? Kérlek oszd meg velünk hagy nevessünk mi is egy jót.

3 megjegyzés:

  1. A Reader's Digestban olvastam. Nekem ez az egyik kedvencem. A címe:
    Minden nézőpont kérdése.

    A pesszimista csak a sötétet látja.
    Az optimista az alagút végén a fényt, a realista a metró reflektorait, a szerelvény vezetője három dilist a sineken.

    VálaszTörlés
  2. Az egyik munkatársam mesélte egyszer, hogy a nagymamájához voltak hivatalosak vasárnapi ebédre. A nagyi csirkepörköltet igért, de amikor megérkeztek a mama izgatottan fogadta őket.
    - Képzeljétek- mesélte, - amikor kimentem a tyúkudvarra az a fránya nem kakas nekem jött?
    - És akkor most mi lesz az ebéd?- kérdezte a kolégám.
    - Még hogy mi? - húzta ki magát a mama.- Hát kakaspörköltet.

    VálaszTörlés
  3. Egy igen alacsony és telt karcsú kolleganőm szokta mondogatni" Nem vagyok kövér csak a súlyomhoz képest 30 centivel rövidebb vagyok"

    VálaszTörlés